Všeobecné podmínky
Nikola Vincencová, DiS.
IČO: 08763160
Sídlo: Sázavská 923, Světlá nad Sázavou 58291
Úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Městský úřad Světlá nad Sázavou
Silvie Vincencová
IČO: 08913838
Sídlo: Sázavská 923, Světlá nad Sázavou 58291
Úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Městský úřad Světlá nad Sázavou
1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelkami služeb a kupujícím poskytovaných služeb.
Provozovatelky poskytují služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS, FB, IG) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.
2. Objednávka služeb
Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem, FB, IG). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.
Přeobjednání
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky, emailem nebo jinak, nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření a pondělní termín nejpozději 48 hodin.
Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem bude Vám účtováno 50% objednané služby. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemáme možnost obsadit místo jinou klientkou.
Pokud bude docházet k častému přeobjednání, bude požadována záloha na budoucí služby. Pokud se klientka i na další termín neomluví s dostatečným předstihem, záloha propadá.
Pozdní příchod
Dostavíte-li se se zpožděním, bude Vaše ošetření zkráceno, tak aby mohl být obsloužen zákazník, který je objednán po Vašem ošetření , v čase na který je objednán.
Záloha
Při objednání může být požadována záloha ve výši 50% z ceny služby. Pokud se zákaznice nedostaví na termín nebo se neomluví minimálně 24 hodin předem a na pondělní termín nejpozději 48 hodin předem, záloha propadá.
Dárkové poukaz
Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.
Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro platbu.
Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.
Odmítnutí služby
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
- zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření
- zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo nebo pod vlivem návykových látek
- zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy
- zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu
Osobní věci a cennosti
Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.
Ceníky
Ceníky jsou k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele. Nejsme plátci DPH.
Alergická reakce
Zákaznice před samotnou aplikací řas podepisuje závazný dokument, že aplikaci podstupuje na vlastni riziko, tudíž pokud nastane alergická reakce, kosmetička za ni nezodpovídá. Peníze se nevrací, jelikož služba byla poskytnuta.
3. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.1.2020.